Nový Zéland 2018- Severní ostrov

Jirka se vydal na dovolenou s Barčou, Milanem a Lukášem na návštěvu dalekých krajů Nového Zélandu. Navštívit společné kamarády Lucku a Martina žijící v Aucklandu.

Po cca 30 hodinách letu, 5 a půl hodinách čekání na letištích a 20 000 km přes Frankfurt a Singapore jsme konečně přistáli v Aucklandu, kde jsme se zdárně setkali s Luckou a Martinem.

Po vyzvednutí auta z půjčovny jsme vyrazili do Matamata vzdálené asi 130km, kde jsme spali v motelu.

2. den- V 8 ráno jsme měli rezervovanou prohlídku Hobitína (cca 2 hodiny), po prohlídce jsme pokračovali do Rotorua a navštívili Maorskou vesnici Whakarewarewa s ukázkou jejich tanců včetně tance Haka. Po ubytování v kempu nás Martin vzal na místo kde se slévají dvě řeky-studený a teplý pramen.

3. den- Ráno návštěva zahrad- Rotorua Government Garden, poté les- Redwoods Forrest a přes vodopády Huka Falls jsme přejeli do městečka Taupo na břehu stejnojmenného jezera, jež je největším jezerem Nového Zélandu. Přes vodopády Tawhai Falls jsme dojeli do National Park do kempu.

4. den- Plánovaný přechod Tongariro Alpine Crossing nám nevyšel z důvodu deště a silného větru. Z 19km jsme přešli cca polovinu a byli donuceni se stejnou cestou se vrátit zpět. Se spoustou zastávek jsme pokračovali auty směrem do Whanganui na pobřeží Tasmánského moře.

5. den- V Palmerston North jsme navštívili muzeum historie, umění, vědy a ragby. Podél pobřeží jsme dojeli do Wellingtonu a nalodili se na trajekt, kterým jsme po 3 hodinách plavby dorazili do Pictonu na Jižním Ostrově.

Sony D5503

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka
S kódem: Vajicka Akce platí do 14. 4. 2024
Zjistit více

Vytvořte si fotodárky

Z alb a fotek na Rajčeti nebo i z disku počítače si můžete snadno a rychle vytvořit různé fotodárky pro sebe nebo své přátele.